• Gratis verzendingVanaf €35,00 in NL
    • Voor 14.00 uur besteldZelfde dag verzonden

Veelgestelde vragen

Hieronder ziet u de meest gestelde vragen aan Optiwel Staat uw vraag er niet bij? Vul dan het vragen formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.



HOE KAN IK BESTELLEN?

Indien u een bestelling wilt plaatsen bij Optiwel.nl dient u eerst een selectie te maken  van de producten welke u wenst te bestellen. De producten die u in uw winkelwagen plaatst zijn op voorraad en leveren wij binnen 24 - 48 uur aan huis. Als u alle producten in de winkelwagen heeft geplaatst kunt u de bestelling afronden, klik hiervoor "Nu bestellen" in de winkelwagen. U gaat nu verder naar de volgende pagina, op deze pagina kunt u inloggen of uw account aanmaken, vul alle gegevens zo compleet mogelijk in. Indien u alle gegevens heeft ingevuld en akkoord gaat met uw bestelling kunt u de "bestelling plaatsen". 

             

Volg de instructies van uw betaalkeuze en rond de betaling af. Indien de betaling goed is verlopen zal er u een orderbevestiging ontvangen van uw bestelling. Mochten er tijdens het voldoen van uw betaling problemen of storingen voordoen meld u dit dan hier direct aan onze klantenservice.

Let op: Wij vermelden de maatvoeringen en kleuren achter de productnaam. Andere kleuren of maatvoeringen kunt u  via "Bekijk ook" vinden.

     

HOE KAN IK BETALEN?

De betaling van uw bestelling verloopt via Pay.nl. Pay.nl zorgt ervoor dat uw betaling veilig en tijdig zal worden verwerkt. ViaPayl.nl kunnen wij onderstaande betaalmethodes aanbieden:
 
Nederland:
- Ideal
- PayPal
- Afterpay
 
België:
- Mister Cash
- PayPal

             

Indien u betaling succesvol is verwerkt zal uw bestelling direct verwerkt en verzendklaar worden gemaakt. De betaling zal worden afgeschreven van uw rekening met de referentie Circle Line BV / Pay.nl + uw bestel en factuurnummer indien u hierover vragen heeft kunt u deze hier aan onze klantenservice stellen.

Meer informatie over de verschillende betaalmethode kunt u hier vinden.



HOE GAAT LEVERING EN RETOUR?

Levering:

Als u bestelling in goede orde is ontvangen zal deze worden verwerkt. U bestelling zal afhankelijk van het bestelmoment binnen 24 uur ons magazijn verlaten en worden aangeboden aan onze bezorgdienst. Optiwel.nl werkt met verschillende bezorgdiensten in verschillende landen welke alle zorg dragen voor een correcte levering aan huis.
 
Via de Track & Trace van uw bestelling is het mogelijk uw bestelling te volgen. Zo kunt u het aflevermoment en tijdvak controleren. Mocht de levering van uw bestelling vertraging oplopen dan kunt u hier contact opnemen met onze klantenservice.
 
Bekijk hier onze levertijden

             

Retourneren:

Uw bestelling ontvangen? maar helaas niet het juiste product of de juiste maat? Geen probleem. U kunt het product binnen 14 dagen aan ons retourneren. (Bekijk hier onze voorwaarden voor het retourneren van producten)
 
Indien u een product wilt retourneren vraag dan hier uw retourformulier aan. Indien Optiwel.nl akkoord gaat met het retourneren zullen wij u per mail een formulier toesturen wat u op het retour pakket kunt plakken. Geef dit pakket af op een servicepunt van de bezorger. Indien u een vervangend product wenst te ontvangen dan kunt u dit aangeven, zo niet zalOptiwel.nl binnen 5 werkdagen na ontvangt retourzending het door u teveel betaalde terugstorten op uw bankrekening. Het retourneren van producten is voor eigen rekening. Indien het gaat om productschade of reparatie is dit kosteloos. 



DE GARANTIE BIJ Optiwel.NL?

 

Optiwel.nlvind het belangrijk dat u tevreden bent over de producten die u bij ons koopt. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een product naar een bepaalde tijd niet meer naar behoren werkt of stuk gaat. Mocht dit het geval zijn dan kunt u bij ons een verzoek indien voor een reparatie of in sommige gevallen een nieuwe product. (zie onze garantie voorwaarden) Vul hier uw gegevens en omschrijving van de klacht in en verstuur uw aanvraag per mail. Onze afdeling klachten - reparatie zal binnen 24 uur reageren op uw mail en u een passend voorstel doen toekomen.

             

Afhankelijk van de klacht en de leeftijd van het product zal de vervanging of reparatie gratis worden uitgevoerd. Het retour sturen van producten is voor eigen risico en rekening, verpak het product indien mogelijk in de eigen verpakking.
 
In speciale gevallen zal fabrieksgarantie niet van toepassing zijn en zal Optiwel.nl u een vervangingsvoorstel doen. Reparatie en garanties worden uitgevoerd door Optiwel.nl, u dient rekening te houden met 1-2 maanden voordat u het product weer terug heeft ontvangen.

 



HOE NEEM IK CONTACT OP?

 

Als u vragen heeft over producten, bestellingen of een reparatie van kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op werkdagen via mail en telefoon. Bekijk ook onze veelgestelde vragen vaak kunt u hier antwoord vinden op veel algemene vragen. 
 
Onze medewerkers zullen u mail - aanvraag binnen 24 uur in behandeling nemen en u zo snel mogelijk antwoorden. Vermeld duidelijk u telefoonnummer en mailadres in uw contact metOptiwel.nl

             

Contactgegevens:

 
Circle Line BV
Kwekerijweg 2c
3709JA ZEIST
Nederland
 
085-2500088
 
 

Tel: 085-2500088

 
Mail: klantenservice@circleline.nl
 



ACCOUNT GEGEVENS AANPASSEN?

 

Als u aankopen doet bijOptiwel.nlkunt u ervoor kiezen om een account aan te maken. Het voordeel is dat u uw gegevens eenmalig hoeft in te vullen indien u vaker bijOptiwel.nlgaat bestellen. In uw account houden wij ook alle bestellingen en facturen in overzicht zodat u de status kunt inzien van actuele en oudere bestellingen.
 
In uw account kunt na het inloggen alle gegevens inzien en aanpassen.
 
U kunt hier inloggen in uw account. Indien u uw inlog gegevens kwijt bent dan kunt u hier uw wachtwoord opvragen.

             

Let op: Wij versturen u wachtwoord naar het bij ons bekende e-mailadres. 
 
Als uw account gegevens zijn aangepast vergeet deze dan niet op te slaan. Pas uw gegevens nooit aan na een bestelling, dit kan invloed hebben op uw aflevering van uw bestelling.
 
Optiwel.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.



IK HEB EEN KLACHT?

 

U heeft een klacht over een product of de leveringen van Optiwel.nldat is zeer vervelend en zeker niet de bedoeling. Graag willen wij u verzoeken u klacht hier te melden en zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Klachten nemen wij binnen 24 uur in behandeling. Om klachten goed te behandelen willen wij u verzoeken om de volgende zaken te vermelden. Meldt hier uw klacht.

             

Vermelding bij klacht

- Uw naam
- Uw telefoon en mailadres
- Aankoop datum*
- Product omschrijving / nr.*
- Omschrijving klacht
- Eventuele oplossing, suggestie
* Indien van toepassing